کد خبر : 62
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 ژوئن 2020 - 17:30
2,781 views بازدید

راهنمای خرید آنلاین کفش های طبی با کیفیت زنانه و مردانه با قیمتی مناسب

سلامت پا چه نقشی در سلامت سایر اندام های بدن دارد؟  پا مهم ترین قسمت بدن است که تمام نیروی وزن بدن توسط آن تحمل شده و با حرکت از نقطه ای به نقطه دیگر کنترل می شود. بنابراین مراقبت و توجه به این عضو از بدن بسیار حائز اهمیت می باشد. متخصصان ارتوپدی بر این باورند که استفاده از کفش های فانتزی موجود در […]

کفش طبی زنانه

 

سلامت پا چه نقشی در سلامت سایر اندام های بدن دارد؟

 پا مهم ترین قسمت بدن است که تمام نیروی وزن بدن توسط آن تحمل شده و با حرکت از نقطه ای به نقطه دیگر کنترل می شود. بنابراین مراقبت و توجه به این عضو از بدن بسیار حائز اهمیت می باشد.

متخصصان ارتوپدی بر این باورند که استفاده از کفش های فانتزی موجود در بازار، باعث بروز صافی کف پا شده که به مرور دردهای پا و کمر را موجب می شود و به راحتی تغییر ساختاری در مچ و کف پا را به دنبال دارد. لذا برای حفظ سلامتی کل اعضای بدن بهتر است از کفش های طبی با کفی مناسب استفاده کنیم.

برای این منظور باید ویژگی هایی را در خرید کفش های طبی در نظر داشته باشیم:

استحکام کفش طبی

 به منظورجذب شوک وارد شده به کف پا از طرف زمین، کفش طبی باید دارای استحکام لازم باشد. زیرا نیرویی که از زمین و کف پا به بدن وارد می شود دوبرابر وزن بدن است که در طولانی مدت ممکن است مشکلات زیادی برای بدن ایجاد کند.

اندازه کفش طبی

اندازه کفش باید متناسب با پای هر فرد باشد زیرا تنگ یا گشاد بودن کفش عوارضی در گردش خون ایجاد می کند. کفش‌های طبی  با اندازه مناسب فضای راحتی برای پا ایجاد کرده  و از این طریق به اصلاح مسائل جریان خون و بهبود گردش خون در پاها کمک می کنند.

کفی کفش طبی متناسب با قوس کف پا و قابل جابجایی

قوس  کفی کفش باید متناسب با پای هر فرد باشد. علاوه براین  کفی ها باید قابل تعویض باشند تا بتوانند  از بروز عفونت قارچی در پا جلوگیری کنند. که این موضوع برای ورزشکاران و افراد دیابتی بسیار مهم است.

پاشنه کفش:

پاشنه کفش های طبی تا ۴ سانت قابل قبول است. اما باید به نوع پاشنه کاملا دقت شود که از جنس ام دی اف نباشد زیرا در طولانی مدت به پا آسیب وارد می کند.

داخل کفش بدون درز باشد

کفش های ارزان قیمت معمولا درونشان درز زیادی وجود دارد. اما به منظور ارامش و راحتی در پاهای حساس و مستعد آسیب دیدگی  درون کفش های طبی معمولا درز ندارد.

زبانه کفش

زبان و یقه کفش در راحتی آن بسیار موثر است. یک کفش طبی با کیفیت، یک زبانه و یقه نرم دارد که فشار کمتری به پا وارد کرده و باعث تحریک پا نمی‌شود

 رویه کفش قابل انعطاف

رویه کفش  طبی باید دارای انعطاف‌ و از جنس چرم باشد تا بتواند سرما و گرما را به خوبی به پا منتقل کند.

پشتی سفت و محکم

 از دیگر ویژگی های کفش طبی داشتن پشتی سفت و محکم است.

کفش طبی مردانه

 

در تهیه یک کفش طبی مناسب باید به تمام نکات ذکر شده دقت کنید اما ممکن است رعایت تمام نکات کمی دشوار باشد بنابراین با مراجعه به سایت دیجی کالا و مشاهده نمونه های مختلف کفش های چرم  که مورد پسند مشتریان زیادی بوده است می توانید محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب تهیه کنید.

مشاهده انواع مختلف کفش های طبی چرم زیبا و با قیمت مناسب درسایت دیجی کالا

به این پست امتیاز دهید.
راهنمای خرید آنلاین کفش های طبی با کیفیت زنانه و مردانه با قیمتی مناسب
۵ از ۱ رای
Likes0Dislikes0
منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات