کد خبر : 26
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 ژوئن 2020 - 1:23
2,452 views بازدید

از بین بردن موهای زائد با بهترین کرم موبر دائمی+ راهنمای خرید و قیمت

  وجود موهای زائد در بدن خانما و اقایان ناشی از عارضه هیرسوتیسم (hirsutism) است که افراد زیادی را درگیر کرده است. این عارضه در خانمها بیشتر از اقایان بوده که معمولا در نقاط قفسه سینه و پشت بدن ایجاد می شود.این عارضه  ممکن است در اثر حساسیت پیاز مو به هورمون های مردانه یا آندروژن باشد. بعضی از داروها مانند قرص‌هاى ضد باردارى خوراکى، […]

موی زائد چیست و بر اثر چه عارضه ای پدید می آید؟

 

وجود موهای زائد در بدن خانما و اقایان ناشی از عارضه هیرسوتیسم (hirsutism) است که افراد زیادی را درگیر کرده است. این عارضه در خانمها بیشتر از اقایان بوده که معمولا در نقاط قفسه سینه و پشت بدن ایجاد می شود.این عارضه  ممکن است در اثر حساسیت پیاز مو به هورمون های مردانه یا آندروژن باشد.

بعضی از داروها مانند قرص‌هاى ضد باردارى خوراکى، هورمو‌ن‌ها و استروئیدهاى آنابولیک می تواند باعث ایجاد موی زائد شود.یا امکان دارد علل ایجاد این مشکل وجود زمینه ی خانوادگی باشد.

پودر موبر قوی

راه های موثر در رفع موهای زائد:

راه های مختلفی برای رفع موهای زائد صورت و بدن وجود دارد.  یکی از این موارد، مواد شیمیایی متفاوتی است که برای این منظوربه کار می رود. برخی افراد به دلیل حساسیت پوستی در نقاط مختلف بدن نمی توانند از این مواد استفاده کنند، علاوه بر این ممکن است تهیه آن ها آسان نباشد. اما کرم های موبر در مارک های مختلف و با ویژگی های عالی در دسترس همگان قرار دارد. این کرهای موبر بدون عارضه و درد و سوزش می باشد و یکی از آسان ترین روش از بین بردن موهای زائد است.

روش استفاده از کرم های موبر چیست؟

مقدار کافی از کرم موبر رادر  ناحیه  مورد نظر که خشک و تمیزاست بمالید و پس از گذشت مدت زمان معینی آن را با آب گرم بشویید. مقدار کرم موبر باید کافی باشد، طوری که تمامی سطوح موها پوشیده شود.

 کرم های موبر  حاوی چه موادی است؟

مواد اصلی کرم های موبر، سدیم تیوگلیکولات و کلسیم هیدرواکسید (نوعی باز) است.

ماده اصلی تشکیل دهنده ی مو کراتین است. کرم های موبر، کراتین را می شکند و این کار را با حل کردن پیوندهای شیمیایی سولفور درون کراتین انجام می دهند و با این کار موهای زائد را حذف می ­کند.

لایه سطحی پوست نیز دارای کراتین است. بنابراین ماندن کرم موبر برای مدت طولانی روی پوست امکان آسیب رسیدن و تحریک پوست را افزایش می دهد.

بهترین کرم موبر

کرم مو بر Veet تاثیر موثرتری بر ریشه مو دارد و لطافت بالایی به بدن می دهد. این کرم به دلیل غنی شدن با شیر Lotus با عطر یاس معطر شده است.

اصلاح موی زائد

 

 

 

بهترین برندهای موجود کرم موبر در بازار ایران را در دیجی کالا ببینید

به این پست امتیاز دهید.
Rate this post
Likes0Dislikes0
منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.


تبليغات تبليغات تبليغات تبليغات